najbardziej podobal mi sie w easy rider(1969), zloto ullego(1997),Dirty mary Crazy larry(1974)
Widze ze temat o PF pęka w szwach. Nie ma co, cała ludność pouciekała na stronki z Wentworthem Millerem (czy jak mu tam)...
Polecam też film The Wild Angels i The Trip:)Kultowe filmy !!!!!!
w pełni sie zgadzam...takie kino można dopiero nazywać kinem pzdr